تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. دلیل محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی شغل کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت درونمایه نخست وردپرس و پس متعلق به جوملا پیمان دارد. برای اطلاع از بها طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.

قیمت طراحی سایت حاضر برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است. شما می‌توانید برای آگاهی دقیق از خرج طراحی وب سایت با وردپرس به صفحات لینک شده در جدول پایین مراجعه نمایید :

 محدوده بها طراحی سایت زیاد وسیع است همین فرمایش باعث سردرگمی خریداران شده است. شدنی است شما نیز با این موضوع روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بسیار ولی با قیمتی نازل می کند در حالی که سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات اقلیت برخوردار است ضمن اینکه بها فوقانی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های حاضر چهره می‌گیرد. تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، حائز هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که هدف اجرا کردن ایده های خاصی دارند که الی کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر کاربرد کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری بسیار شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای کاربرد کرد که لغایت کنون سایرین از آن کاربرد نکرده اند و یک سایت خاص با خرج ناچیز داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.

تعیین نوع وب سایت و فعالیت‌های آن
پیش متعلق به که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم باید گونه وب سایت و کار و جنبش مورد نظر آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها زیاد بسیار است از سایت های خبری و شرکتی گرفته الی سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و راهبرد متفاوتی دارند. بی گمان امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکتا از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین سوژه است.

 رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در نظر داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش صحیح صفحات در موبایل و دیگر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و بنیادی سمت سرور و کاربر که مواردی هستند که از عوامل تاثیر گذار بر بها طراحی سایت هستند. هر چه سررسید و انرژی و نزاکت اکثریت برای طراحی سایت نیاز باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز اغلب خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های حاضر و وردپرس داشته باشد.

تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت فعالیت دارند.
قطعا یک تیم طراحی وب سایت بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در گزین کردن دارد.

بارگذاری سایت طراحی شده
 سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و گستره باید تنظیم گردند. همچنین ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است.اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند سپریدن شود یا بدست یک متخصص.

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای فرمایش هیچ محتوایی داخل آن نیست. تنها چیزی که هستی دارد شمار متن و عکس نمونه هستند. درونمایه می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک متخصص بسپارید الی بر پای بست، اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

آموزش نحوه شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی تارنما با ساخت فیلم آموزشی به کاربران، روش شغل کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.
برخی سایر از راه فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش روش پیشه کردن و مدیریت سایت را اتمام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را بعد از طراحی بدون هیچ آموزشی در کمر بستن کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق کارایی زیادی در قیمت سایت تعبيه شده بدست کاربران را دارد. بعد شدنی است کاربری سایتی چیره دست تعبيه نمایید ولی بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک تعلیم خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی حرفه ای نمایید.

پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که به راستی این امر اثر دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت درباره نحوه پیشه کردن با سیستم شروع می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع دشواری ها و سوالات تان خواهد بود.

خرید حوزه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند پیشنهاد ما انتخاب گستره ir‌ برای سایت است؛ ولی اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط مختلف جهان هستند بهترین توصیه خرید حوزه دات کام است.

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ بعد اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این موضوع دیدی محتاطانه داشته باشید.

تعرفه طراحی وب سایت
هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی ارتباط دارد. از دسته طراحی سایتی قشنگ و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و پیامد گرا بودن آن از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت می‌باشد.

هیچ ارزانی بی علت نیست
البته قصد ما از این جمله قیمت های نامتعارف است. قیمت هایی که یا زیاد بالا یا زیاد ذیل باشد. بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی ذیل می‌نمایند اما:

از امکانات سایت طراحی شده کم می‌گذارند.
قالب وردپرسی تعبيه شده مشکلی دارد.
پس از مدتی با بهانه های گوناگون اقدام به گرفتن مبالغی بیشتر برای پیش ‌برد پروژه خواهند کرد.
برخی دیگر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری اخذ می‌کنند.

 خرج طراحی سایت با وردپرس نزدیک ۱ میلیون تومان است!
نسبت به این موضوع آگاه باشید که قیمت بالای بیش از حد برای طراحی سایت با وردپرس احتمالا کلاهبرداری بیش نیست !!!

هزینه سئو سایت وردپرسی
هر سایت فروشگاهی طراحی شده برای افزایش فروش خویش باید سئو یا بهینه سازی شود. بنابر این برای کامیابی نیازمند کارآزموده سئو سایت فروشگاهی خواهید داشت. در غیر این صورت این سایت بازدید نخواهند داشت و یا اگر برای فروش اینترنتی طراحی شده است فروش نخواهد داشت چون کاربران این سایت را نمی شناسند و از آن بازدید نکرده اند.

 
سئو سایت چیست؟
زمانیکه کاربر با به کارگیری واژه ها کلیدی به تعقیب محتوایی و یا محصولی است گوگل در صفحات پیشنهادی خویش سایت هایی مرتبط با موضوعی که کاربر انتخاب کرده است را پرتو می دهد که سئو شده اند و سایتی را در صفحه نخست قرار می دهد که از نظر سئو نیرومند تر است. جالب است بدانید 70 درصد از کاربران سایت های اول لغایت سوم را نگریستن می کنند بعد سایت هایی که حائز سئو نیرومند هستند بازدید خیلی بیشتری خواهند داشت و اگر سایت فروشگاهی باشد به همین ترتیب فروش بیشتری خواهد داشت.خدمات سئو بدست شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما سایتی کامیاب می‌شود که بر اساس اصول سئو سایت خویش را بهینه کرده باشد. این اصول از بخش های مختلفی مثل سئو داخلی و سئو خارجی تشکیل شده است سئو داخلی یعنی تولید درونمایه برای فروشگاه اینترنتی استاندارد و درست باشد از میزان لینک و نوشتن مطلب گرفته تا سایر موارد...

بنابراین در انتخاب افرادی که به آنها سفارش سئو و حتی سفارش تولید محتوای فروشگاهی را می‌دهید دقت نمایید. چرا که شدنی است بها سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید درونمایه در این شرکت‌ها یا برای این افراد کم باشد ولی اگر سایت شما جریمه شد بدست گوگل هزینه‌های اغلب را باید پرداخت کنید لغایت به رتبه پیشین خود در گوگل بازگردید.

 آیا سایت شرکتی را می تاب به سایت فروشگاهی تبدیل کرد؟
بعضی از افراد که در ماضی سایت شرکتی طراحی کرده اند یا بعد از طراحی سایت شرکتی تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی دارند نیازی به طراحی سایت فروشگاهی دیگر ندارند تیم وب با سالها تجربه در تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی توانسته‌اند در این گویه تخصص پیدا کنند.

 
در نهایت ...

همان گونه که ذکر شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب اقدام به تاسیس سایتی حرفه ای و بر پای بست، اصول سئو نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: